Wednesday, June 29, 2011

29 JUN 2011

Assalamualaikum.

29 JUN 2011. Aku blogwalking gila-gila hari ni, sampai semua idea aku hilang. Setiap setengah jam aku dapat satu idea [kira purata la], last-last, semua lupa. Dan sekarang, aku masih kosong. fuhhh! pusing kanan kiri kanan kiri semua rasa macam kosong je.

apsal ha? apsal??

Aku tak tanya kau lah! Aku tanya diri aku, jangan menyibuk boleh tak?

Kadang-kadang update blog ni satu aktiviti yang seronok jugak. Walaupun tangan aku ketar-ketar harini sebab pegang mesen rumput lama sangat. Rumah aku dah macam hutan, semak tinggi. Aku kesian kat mak ayah aku, bukan larat dah nak potong rumput sendiri, jadi aku korbankan waktu joging aku petang-petang untuk potong rumput.

Hurmmm, elok-elok tengah takde idea ni tetiba aku rasa macam nak pakai mekbuk. Terjumpa mekbuk secondhand murah-murah pulakkk.

Apple MacBook PRO 15" 2.4ghz

PRICE : RM3,199


Semuanya kat sini:
http://mudah.my/bestpricedotcom

Apa aku boleh kata: Nak beli tapi takde duit. Ok,siapa lah nak sponsor. ._.


Blog ni tak dibuat untuk di follow lagi [nanti mungkin kot]. Tapi kalau nak jugak, SUBSCRIBE kat sebelah ni. Terima Kasih.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2009 forbidden island. All rights reserved. Design by NodeThirtyThree + Free CSS Templates. Bloggerized by Free Blogger Template.