Monday, June 27, 2011

just another blog

Assalamualaikum. Aku tak harap pun sesiapa baca blog ni. Just diary aku. Aku bosan cuba buat blog yang cantik-cantik konon nak update at least seminggu sekali, last-last tak dapat buat jugak.

Aku dah try buat banyak blog sebelum ni. Dah macam-macam, banyak sangat. Aku rasa semua sekali ade la lebih kurang 12 blog. Semua cantik-cantik *perasan*. HAHA! Dari tutorial komputer, blog sendirian berhad, blog bisnes kanak-kanak. tapi semua hampeh. But now, I only focus on my only TWO blogs. Satu tu bisnes antivirus aku yang aku buat. So far, ok la gi la dan insyaAllah aku akan sentiasa tengok dan update blog tu sebab ade customer berkomunikasi kan.  Nak taknak, ade orang beli, so kene tengok. haha.

Anyway, blog ni aku tak buat untuk sesiapa follow. Blog ni memang betul-betul sendirian berhad, Nak contact aku? ha, kat tepi ni ade button contact, pepandai la bagi emel.

Oklah, disebabkan ni first post aku. Aku malas nak taip panjang-panjang. Jap2. Nak promote antivirus sikit, sesiapa nak beli KASPERSKY 2012 dengan harga termurah. DO check out my blog at http://okmdiary.blogspot.com


Selamat menghadapi kehidupan terbaik semua! :)

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2009 forbidden island. All rights reserved. Design by NodeThirtyThree + Free CSS Templates. Bloggerized by Free Blogger Template.