Thursday, September 01, 2011

Theme blogger baru

Assalamualaikum wbt. Macam biasa, pagi-pagi dah buka laptop cek email (cehh da macam businessman, tapi aku mmg business pun). Next, buka facebook cek notification dan seterusnya, bukak Google Reader. Malam tadi aku baru cleankan 1000++ unread items. Harini buka je, mak aihhh, ada lagi 57 unread. Cepat betul website-website menulis update, dah macam newspaper. Dalam banyak-banyak news aku baca, terbaca la tentang New Blogger Theme. Aku pun apa lagi, cek terus, fuhhh, memang nampak cool. Macam Metro UI pun ada jugak. Congratez to Google Blogger team ! Sebab berjaya buat satu design yang menarik dan tak bosan serta nampak cool! dan yang paling penting, dah hampir-hampir sama macam wordpress. Nice.

Nampak tak google reader aku ade 47 unread items tu. *Memupuk budaya membaca* :D



Tak Jadi aku nak migrate ke Wordpress.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2009 forbidden island. All rights reserved. Design by NodeThirtyThree + Free CSS Templates. Bloggerized by Free Blogger Template.