Wednesday, August 31, 2011

Aidilfitri ke-2

Assalamualaikum wbt. Salam Aidilfitri! :D

Dah masuk raya kedua, semalam bukan main semangat aku beraya. Jumpa semula kawan-kawan lama yang dah 6-7 tahun tak jumpa. Okay memang penat tapi aku dapat keep in touch semula lah dengan mereka. Macam-macam berita aku dengar pasal kawan-kawan aku ni, ada yang dah kahwin (perempuan), ada yang dah jadi kaki clubbing dan yang paling takut sekali, ada yang kahwin lepas mengandung... aiyakk! Aku??

Alhamdulillah, jahat-jahat aku pun, tak lah sampai mengandungkan anak orang lagi. Mintak-mintak laa jauh, takut wooo. Okay back to raya. Semalam, beraya tak sampai 10 rumah pun, tapi satu rumah sejam, memang tak dan la nak pergi semua kan. Ingatkan harini nak pergi lagi, tapiiii aku macam malas since dah bukak and mengadap laptop ni. Minyak kereta isi RM20 pun tak habis lagi, nka pergi rumah siapa?? Awek, takde. Kawan-kawan lain, hilang nombor. Hurmmm....apa-apapun, SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN!


p/s: raya kali ni paling tak best setakat ni, abang kakak aku tak balik, so, mmg sunyi sepi la, :(

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2009 forbidden island. All rights reserved. Design by NodeThirtyThree + Free CSS Templates. Bloggerized by Free Blogger Template.