Monday, August 22, 2011

Penat

 Aku penat. Serius penat. Dalam sejarah hidup aku, tak pernah aku drive se'JAUH' 80km dengan memerlukan tidur. Ha, faham tak apa maksud aku? Maksudnya, semalam aku tidur kat 2 bijik RnR dalam range hanya 80km perjalanan.

 Fuhh, rasa macam mabuk semalam. Ntah apa la yang aku makan time berbuka menyebabkan aku mengantuk sebegitu rupa. Habis segala teknik tahan mengantuk aku cuba, follow rapat2 ( kalau dalam NFS kita panggil drafting), cilok kanan kiri macam org mabuk (aku pakai kancil, so senang sebab kecik), menjerit ( ohh, actually tak buat sebab 'atok' tengah tidur kat sebelah. so, hormat.

RnR pertama, aku tidur selama 45 minit dengan enjin dan aircond hidup. 10 suku start jalan semula, tapi hanya bertahan selama 15 minit sebab aku nampak RnR seterusnya (seremban). Bagi aku, siapa yang tidur dalam aircond, separuh nikmat tidur dia dah hilang sebab aku dah cuba, tengokla hasilnya, menarik kan? 45 minit tidur dalam aircond hanya boleh membuat aku bertahan selama 15 minit. Maksudnya, kalau aku nak drive 5 jam balik rumah lepas ni, aku memerlukan tidur sebanyak 15 jam. Wooooo! Itu sudah bisa menghabiskan hariku.

Ok lah, yang membuatkan aku sangat-sangat tak puas hati adalah, aku sepatutnya sampai pukul 10 suku. tapi aku sampai pukul 12.30 malam. Memang 'JAUH' betul perjalanan aku malam tadi. Mau sambung buat assignment.


p/s: Blog ni tak dibuat untuk di follow. Tapi kalau nak jugak, ade ruangan untuk manusia macam korang kat bawah nun. :p Terima Kasih

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2009 forbidden island. All rights reserved. Design by NodeThirtyThree + Free CSS Templates. Bloggerized by Free Blogger Template.